Windows 2003 server - problem z dostępem do plików

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 20:59:37 MET DST

Witam,
Windows 2003 Server - mam problem z ustawieniem dostępu do katalogów dla
użytkowników. Są to katalogi domowe, użytkownicy je widzą ale pliki mają
tylko do odczytu. Na katalogach ustawiłem im pełne prawa (wraz z
wykonaniem opcji by przekazał je do obiektów podrzędnych) (tzn. każdy do
swojego) i wyłączyłem dziedziczenie uprawnień z obiektów nadrzędnych
tzn. w katalogu USERS mogą tylko wyświetlać zawartość i mimo tego jest
read-only :-(

Gdy wejdę na właściwości folderu na na karcie ogólne mam wyszarzone i
"zaptaszone" Tylko do odczytu ale nie wiem z czego to wynika :-(

Macie jakieś sugestie ?

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!