Wskaznik baterii w TRAYU ( na lapie ) - jak przywrocic ?

Autor: BoNt3k \(c\) GSM TEAM PL 2000 <bontek_at_op.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 01:12:57 MET DST

Witam,

Od jakiegos czasu zauwazylem ze nie pokazuje mi sie wskaznik naladowania
baterii w trayu :(
Zniknal kiedys nawet ne wiem keidy wraz z regulacja glosnosci :(

W panelu sterowania wszystko poustawiane tak by wskazniki byly pokazywane
wiec jzu nic wiecej nei potrafie zrobic :(

Ktos ma jakis pomysl by to przywrocic ?

P.S
Dodam ze nawet zmienialem w ustawieniach traya / pasek
zadan--wlasciwosci---obszar powiadomien---ustawienia ikon nieaktywnych i
ustawilem wskazik baterii i glosnosc na ZAWSZE WIDOCZNY ale to tez nic nie
pomoglo :(

so ?

Pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc