Re: problem z konfiguracja boot.ini w XP

Autor: Jarek Kamiński <moje_imię_at_vilo.bez.spamu.eu.org>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 20:53:04 MET DST

29.03.2005 user ksywką przemo nabazgrał(a) na grupę
pl.comp.os.ms-windows.winnt co następuje:
> Witam. Do tej pory pracowalem na Win98SE. Kupilem nowego twardziela i
> zainstalowalem XP Professional. Oba dyski pracuja na jednej tasmie i zrobilem tak:
> XP -> na twardzielu primary master
> 98 -> na twardzielu primary slave
>
> Chcialbym aby pojawialo mi sie na poczatku menu z wyborem XP/98. Poczytalem wiec
> helpa i dodalem co trzeba do pliku boot.ini, ktory wyglada teraz tak:
>
> [boot loader]
> timeout=10
> default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINLITE
> [operating systems]
> [...]

Tak to się NT bootuje. 98 trzeba ładować za pomocą mechanizmów 98, tylko
nie mam pod ręką przykładu. OIDP chodziło o to, aby napisać samą ściężkę
do dysku, a nie katalogu.

Ale ZTCP Win98 miał jakieś problemy przy bootowaniu z innych dysków.
Najprościej byłoby zamienić master ze slave.

--
    Linux jest darmowy, jeśli twój czas nie przedstawia żadnej wartości.
    Jeśli jest coś warty(czas), Linux jest po prostu tańszy od innych.