Re: Czym robic backup?

Autor: Jarek Kamiński <moje_imię_at_vilo.bez.spamu.eu.org>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 20:50:20 MET DST

29.03.2005 user ksywką Przemolo nabazgrał(a) na grupę
pl.comp.os.ms-windows.winnt co następuje:

> A gdybym chcial obecna partycje systemowa przeniesc na drugi dysk - zebym
> mogl w razie awarii wystartowac w ogole z drugiego dysku... to co polecacie?
> Norton Ghost? Czy moze cos innego?

Ja bym do tego użył jakiegoś niksa, na przykład Linuksa uruchomionego z
płyty/dyskietki. IMO dużo prościej i nie trzeba wydawać kasy na licencje
od Symanteca.

--
    Linux jest darmowy, jeśli twój czas nie przedstawia żadnej wartości.
    Jeśli jest coś warty(czas), Linux jest po prostu tańszy od innych.