Logitech MX 1000 Laser

Autor: Mateusz Kowalski <kowi698_at_o2.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 10:52:36 MET DST

Mam Winde XP Prof sp2 i mam problem z mychą. Gdy podpinam pod PS/2 to
wszystko jest good, ale jak podepne mysz pod USB a potem wepne pod inny usb
pen drive to już mysz przestaje działać i pozostaje tylko reset.
Drugi problem to taki, że gdy ustawiam sobie prędkości to one nie działają,
tylko musze wcisnąć pod myszą reset i tak ciągle po wygaszeniu się diod
baterii. Mam najnowszego SetPointa v 2.22, ale próbowałem na: 2.12, 2.14 i
2.22 i to nic nie daje.
Z góry dziękuje za pomoc