XP i 2003serwer w jednym mieszkali domku

Autor: news.polsl.gliwice.pl <bezspamu.lot_at_algrim.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 10:26:22 MET DST

Problem w tym że nie pomieszkali długo.
Mialem 2003 i wszystko grało do czasu kiedy nie zachcialo mi sie
zainstalowac XP na innej partycji.
Od tego czasu nie mam mozliwosci uruchomienia 2003 serwer.
Tzn wybor rodzaju systemu mam w bootloaderze ale po wybraniu 2003 po
4sekundach sie resetuje komp i dalej jestem w tych samych miejscach.
Moze mi ktos podpowiedziec co sie stalo i jak to naprawic bez straty danych
?

Będę wdzieczny za wszelkie sugestie