OE 6.0 - problem z forwardem poczty

Autor: misiek77 <redmichal_at_o2.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 09:28:30 MET DST

Witam,

Mam następujący problem z programem Outlook Express w wersji 6.0 (Windows XP
Home):
- tworzę nową wiadomość i zapisuję ją w utworzonym uprzednio folderze
lokalnym np. "wersje robocze".
(dodam, że folder te tworzę na "głównym drzewie" - widnieje zaraz pod
"elementami usuniętymi").
Wiadomość zapisuje się, we właściwościach ma "wiadomość pocztowa / w trakcie
redagowania".
Załóżmy, że tworzę takich wiadomości kilka (przykładowo szablony zaproszeń
na targi) i później chciałbym za pomocą forwardu (prześlij dalej) rozsyłać
te wiadomości. Nie jest to jednak możliwe, jako że opcja ta - zarówno z
paska jak i z menu kontekstowego jest nieaktywna - nie mogę przesłać
wiadomości.
O co chodzi ? W OE 5.80 pod Windows 98 nie miałem tego problemu...

--
pozdrawiam - misiek