Re: Zapora a podw [OT]

Autor: JerzyP <jmppup_at_USUNpoczta.onetUSUN.pl.invalid>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 19:08:24 MET DST

W artykule news:slrnd4e0db.3vvr92d.X@blackfox.org,
niejaki(a): *Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk* napisał(a):
> W tym, że Twój czytnik na skutek błędów popełnionych w konfiguracji
> ignoruje nagłówki MIME.

Zgodne z ustawieniami ze strony
http://evil/pip/OE.html

> Czytnik robi to co mu użytkownik "każe" - a Ty kazałeś mu... (patrz
> wyżej).

Patrz wyżej...

> 1. Wiadomość była w UTF.
> 2. UTF jest _dopuszczalny_.
> 3. UTF był _prawidłowo_ zadeklarowany.
> 4. Z _poprawnego_ /technicznie/ posta zrobiłeś krzaki. :-(
>
> Wniosek: połataj i skonfiguruj gniota. :->

Jeśli wyszły jakieś nowe postanowienia to powiedz wszystkim wyraźnie, gdzie
to napisali. Ja korzystam z informacji ze strony
http://evil.pl/pip/ustaw.html, a tam stoi napisane jak wół:

"Kodowanie, czyli używany przez Ciebie zestaw znaków. W nagłówkach
  artykułów powinny znajdować się następujące linie [ale po co?]:

A gniot jest połatany. Posiadam Windows 98SE i posiadanie
świadczy o conajmniej poprawnej wersji OE i poprawek.

Żegnam.

--
JerzyP