Re: reinstalacja systemu+programu+ustawienia etc

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 16:46:24 MET DST

ErkA napisał(a):
> Witam
>
> Chyba nadszedl czas na reinstalacje systemu w2k, jednakze przed tym
> krokiem powstrzymuje mnie czasochlonne instalowanie programow, a
> szczegolnie ustawiania wszystkich skrotow, ustawien, etc. Czy jest
> jakis sposob by odswiezyc system tak, by nie stracic ustawien
> programow? Oczywiscie czesc programow na pewno trzeba bedzie
> przeinstalowac, ale byc moze nie wszystkie - czesc softu trzyma

odpal z plyty instalacyjnej w2k z katalogu i386 plik winnt32.exe z
parametrem /unattend

to zrobisz reinstalke systemu, a wszystkie ustawienia powinny zostac.
bedziesz musial tylko przy instalacji wpisac jeszcze raz klucz

/unattend - Upgrades your previous version of Windows by using
unattended Setup mode. All user settings are taken from the previous
installation so that no user intervention is required during Setup.

a tu strona:
http://www.microsoft.com/resources/documentation/Windows/2000/server/reskit/en-us/Default.asp?url=/resources/documentation/Windows/2000/server/reskit/en-us/deploy/dghm_stp_llzy.asp

--
Artur 'MEGA' Grdeń gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination