Re: hibernacja w XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 23:24:49 MET DST

BJ <bravo1985WYTNIJTO@op.pl> napisał(a) w wiadomości
news:39a6.000017d6.4247105b@newsgate.onet.pl..., że:
> Witam,
> Mam taki problem, kiedy komputer jest w stanie hibernacji, nie moge (nie
> wiem jak) noralmnie, czyli nie przez restart przywrocic komputer do trybu
> pracy. Pomijajac to, gdy zrestartuje komputer, uruchamia sie on
> poprawnie, ale niestety trace polaczenie internetowe :(
> Co jest grane? Mam stael lacze kablowe LAN, w ustawieniach sieciowych
> wszystkie parametry sa niezmienione, ale mimo to polaczenie nie byc
> ustanowione.

W najwiekszym skrocie:
Uspienie- bije serduszko
Hibernacja - serduszko nie bije

Hibernacja powoduje zapisanie aktualnej zawartosci RAM na dysk i wylaczenie
komputera a po zalaczeniu, szybkie wczytanie zgranej
poprzednio na dysk zawartości RAM do RAM.
lub inaczej:
Hibernacja to zapisanie calej pamieci na dysk i przy uruchamianiu tylko jej
wczytanie (wszystko wylaczone, najmniejszy pobor pradu).
Wiec komputer musisz ponownie uruchomic.
Natomiast,
Usypianie powoduje tylko np. wylaczenie monitora, dysku, wiatrakow,
zmniejszenie czestotliwosci procesora, itp - komputer jednak jest zalaczony.
W przypadku awarii zasilania niezapisana praca idzie na marne. Wstrzymanie
to STR podtrzymywana jest tylko zawartosc pamieci.

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy