messeger - błąd

Autor: jaspis <jaspis2_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 11:56:41 MET DST

Witam,
mam uciażliwy problem w winXP (z SP 1). Ciągle wyskakuje mi okienko
informujące o błędzie z aplikacją messenger. Nie mam go juz bo go
odinstalowałam a od pewnego czasu pojawia mi się uporczywy komunikat (srednio
co 1 minutę albo i szybciej):

"Wystąpi problem z aplikacją Messenger i zostanie ona zamknięta. Itd..."
Ususnęłam również wpis w rejestrze ale to nic nie dało. Znalazłam info na
necie, że może to być również wirus, który ma taka sama nazwę jak aplikacja
microsoftu. Przeskanowałam NAV i nic nie znalazł. Problem ten wystąpił dwa dni
temu, a messengera odinstalowałam z komp jakieś dwa - trzy tygodnie temu.
Poóżcie bo nie da się pracować z notorycznie wyskakującym okienkiem.

Pozdrawiam,
jaspis