Re: częsciow rozwiane....

Autor: Xyber <xyber_at_interia.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 17:45:39 MET

sposób na haslo mam,
teraz tylko chciałbym aby ktos mi powiedział w jaki sposób moge sobie
skopiowac z tego laptopa, pliki
SAM, SECURITY, SYSTEM.
jest tam tylko jedna partycja NTFS,
moge to zrobic za pomocą programu NTFS reader for DOS, ale plik system jest
za duzy i nie zapisze mi sie na dyskietke, bo ten program zapisuje jedynie
na dyskach fat.
wiec moze ktos ma jakies inne rozwiązanie, dodam ze jest problem z
bootowaniem płyty, bo myślałem moze o knopixie albo innym systemie
odpalającym sie z CD