Re: Exchange?

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 11:30:42 MET

Tego oto dnia 2005-03-26 10:40, Niejaki/a OpeK bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:
> Witam,
> chciałbym się dowiedzieć do czego służy Microsoft Exchange i gdzie można
> sobie o tym poczytać, bo jakoś szukałem i same sklepy z książką mi
> 'wyskakują' w wyszukiwarce..

Panie Boze Ty to widzissz i nie grzmisz ???
Przeciez wujek google by Ci na pewno powiedzial gdybys go spytal,
wystarczy wpisac microsoft +exchange i pierwszy link z brzegu :
http://www.microsoft.com/exchange/default.mspx

a za nim cale stado innych linkow
milej lektury w Swieta !

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --