Re: Router-haslo

Autor: Dariusz Kuliński / takeda <d.kulinski_at_gmail.com>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 02:21:54 MET

On Sat, 26 Mar 2005 01:54:15 +0100, Sławomir Stępniak wrote:

> Co prawda konkretnie nie ten, inny D-Link, ma taką małą dziurkę do
> wetknięcia szpilki. Powrót do nastaw fabrycznych.
> Procedura resetowania opisana w dokumentacji, przy braku takowej,
> na stronie producenta zdajesię też.

Moje 2 grosze:
Robert powinien włożyć tą szpilkę i potrzymać na trzy sekundy. Po tej
operacji router będzie miał ustawienia fabryczne (trzeba będzie na nowo
konfigurować) oraz będzie miał login: admin i puste hasło

--
takeda@IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, TLEN: taked4, YahooIM: takeda64
http://eggdrop.takeda.tk  -  http://eggwiki.takeda.tk