Re: Partycje - przestawienie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 23:02:21 MET

Użytkownik "Aspiration@Hotmail" <throb@op.pl> napisał w wiadomości
news:d21o81$cnu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam taka sytuacje:
> 1. Primary, Active, NTFS, Windows2000Prof,
> 2. Primary, NTFS, WindowsXPProf,
>
> Jakie pliki nalezy przekopiowac na partycje 2, aby po jej ustawieniu
> na Active uruchamial sie system Windows.
> Tu gdzie jest Win2000 chce zrobic "format".
> Wiem tylko tyle ze nalezy skopiowac plik "boot.ini", ale to chyba za
> malo.
>
> Chyba pojawi sie komunikat o brakujacym "hall.dll".

Po prostu przekopiuj tam pliki ntldr, ntdetect.com oraz Boot.ini,
którego nie trzeba poprawiać. Uważaj tylko i nie wykonaj czasem fdisk
/mbr lub analogicznej operacji, bo usuniesz podpis dysku i partycja z XP
dostanie literkę C. Tego byś na pewno nie chciał.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/