Re: Partycje - przestawienie

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 21:14:06 MET

Aspiration@Hotmail napisał(a):
> Witam
> Mam taka sytuacje:
> 1. Primary, Active, NTFS, Windows2000Prof,
> 2. Primary, NTFS, WindowsXPProf,
>
> Jakie pliki nalezy przekopiowac na partycje 2, aby po jej ustawieniu na
> Active uruchamial sie system Windows.
> Tu gdzie jest Win2000 chce zrobic "format".
> Wiem tylko tyle ze nalezy skopiowac plik "boot.ini", ale to chyba za malo.

zeby system sie odpalal trzeba miec pliki ntdetect.com, ntldr i boot.ini

> Chyba pojawi sie komunikat o brakujacym "hall.dll".

zeby sie nie pojawil, to w pliku boot.ini w ciagu znakow:

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(x)

w miejscu x musi byc numer partycji z xp (partycje sa numerowane od 1 a
nie tak jak dyski od 0), ale mysle ze w twoim przypadku, skoro masz juz
boot.ini na partycji z 2k, to tam numer partycji jest wpisany prawidlowo.

gdyby po skopiowaniu plikow i poprawieniu boot.ini dalej system sie nie
bedzie odpalal, to uruchom kompa przy pomocy bootowalnej plyty xp i w
konsoli odzyskiwania masz narzedzia, ktorymi naprawisz bmr i wyszukasz i
dodasz istniejace instalacje xp. musisz tylko pamietac haslo konta
administrator do xp a liste polecen uzyskasz poleceniem help

--
Artur 'MEGA' Grdeń gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination