Re: RRAS - Pix

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_interia.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 10:57:07 MET

Dnia Fri, 25 Mar 2005 10:57:20 +0100, Tomasz Polus
<tomaszpolus@poczta.onet.pl> napisał:

> "Zdzislaw Landowski" <codeboy@interia.pl> wrote in message
> [...]
>
> No wiec? Uzyj zarowno klienta terminalowego jak i telneta.

> I jak?

> Szczegolnie interesuje mnie ten debug, to znaczy sprawdz
> czy komunikacja TCP miedzy tymi maszynami odbywa sie nastepujaco:
> SYN - SYN+ACK - ACK. Moze to rowniez sprawdzic telnetem
> na port 3389 tego serwera - czy polaczenie telnetem moze
> zostac ustanowione czy nie? Sprawdz rowniez czy w logach
> systemowych na serwerze nie ma wpisow dotyczacych
> problemow z RDP.

Powiem tak
ten serwer jest kluczowy dla naszej firmy , zajmuje sie nim firma
zewnetrzna i najwyzej oni beda sie nim bawic
ja na swieta niestety nie moge nic zrobic, ten serwer zaraqbia kasiorke
non stop :)
Przyjada kolesie i beda sie bawic, moje zadanie bylo odblokowac port na
PIX , nie udalo sie odpuszczamy.

--
Pozdrawiam
Zdzislaw Landowski