WinXp robi bramę

Autor: Nameless <newsam_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 10:36:10 MET

Witam!
Mam router/switch do neostrady i 2 kompy. Jeden służbowy, zarejestrowany w
domenie w firmie.

Od jakiegoś czasu mam dziwny problem, jak odłącze kabel sieciowy i podłącze
go znowu to WinXp robi mi automatycznie drugie połączenie.
Jak patrze w Połączeniach sieciowych, to okazuje się że zrobił mi bramę...i
to jakąś z małą przepustowością....jak próbuję ją odłączyć to zrywa mi
połączenie na routerze i muszę resetować kompa i router.

Wiecie o co chodzi???

Pozdro

Andrzej