Re: Windows Serwer 2003 - problem

Autor: Tomasz Polus <tomaszpolus_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 09:57:54 MET

"maciek" <maciek89@polbox.com> wrote in message
news:d20j3i$7l9$1@pippin.nask.net.pl...
> Witam,
> od pewnego czasu zauważam pewną dziwną rzecz. Po ponownym zalogowaniu się
> użytkownika (w2k) do domeny (w2k3), system przywraca w profilu pliki,
> które
> w poprzedniej wersji użytkownik usunął. Czy ktoś wie, w jaki sposób można
> się tego pozbyć?

Musisz napisać więcej o konfiguracji profili w tej domenie,
są to profile lokalne (przechowywane na stacjach) czy zdalne
(przechowywane na serwerze)? Jeśli lokalne to masz odpowiedź,
bo w tej wersji profil użytkownika (a raczej zawartość niektórych
jego katalogów np. Moje dokumenty) będzie zawsze inna, w zależności
od tego na jakiej stacji użytkownik się zaloguje.
Problem ten można rozwiązać poprzez implementację profili zdalnych
(lub raczej mobilnych), ale nie jest to łatwe zadanie, bo trzeba
trochę poczytać przed wdrożeniem ;)
Poszukaj w Google informacji o "local profiles" i "roaming profiles".

--
Tomasz Polus