Re: notebook+XP+napęd dyskietek

Autor: Bartek <nie-ma_at_takiego.adresu.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 12:38:36 MET

Dnia 2005-03-24 11:53, PaLiwon napisał(a):
> Witam.
> Uruchamiany program na notebooku potrzebuje hasełka z dyskietki (czytaj: z
> napędu A). Oczywiście nie mam takowego w notebooku. Czy mogę jakoś
> "zamapować" dowolny katalog, w którym umieściłbym niezbędny plik jako "A"?

Jest cos takiego jak wirtualny naped dyskietek - Virtual Floppy Driver
http://chitchat.at.infoseek.co.jp/vmware/vfd.html.

Na kompie ktory ma stacje za pomoca tego programu
http://uranus.it.swin.edu.au/%7Ejn/linux/rawwrite.htm zrob obraz i
przeniesc go na laptopa. Tam podmontuj obraz dyskietki pod wirtualna
stacje.

Nie wiem czy w Twoim przypadku to zadziala ale sprawdzic nie zaszkodzi.

--
Pozdrawiam
Bartek