Re: Dvd i uprzykrzający tryb pio...

Autor: Jacent <jacent_at_wytnij.interia.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 09:32:17 MET

Pewnego pięknego dnia Piotr Wydymus <motaboy@poczta.onet.pl> pisze co
następuje:

> http://www.michna.com/kb/WxDMA.htm
> http://support.microsoft.com/?kbid=817472
> Pozdrawiam,

Hmm, zastosowałem pierwszą rzecz, którą sugerują na stronce tj.
odinstalowałem drugi kanał. Reset i po drodze zmieniłem w biosie detekcję z
auto na ata 66/100/133. No i mam nagrywarkę na udma2, to chyba prawidłowo?
Miałem już tak, ale to co jakiś czas się przestawia na pio :( Jest tam coś
jeszcze o edycji rejestru (mój angielski jest na etapie czterolatka :D), ale
trochę się boję uderzyć od razu w serce ;) Wiem, że sporo ludzi ma/miało
podobny problem. I dlatego chciałbym kawe na ławę "zmień to i to i będzie
ok".

--
Pozdrawiam
Jacent