ethernet driver dla AMD64bit

Autor: <universis_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 09:23:49 MET

Man kompa do instalacji systemu i innych programów.
Procesor AMD 64 bit, WinXP 32bit Home Edition.
Po instalacjo karty sieciowej u siłowałem skonfigurować sieć LAN
w systemie, wpisalem IP, maskę, bramę, potem restart - i brak
oczywiście sieci i internetu.
Polecenie ipconfig /all pokazuje brak numeru IP i maski, które to
ustawienia są wpisane patrząc w ustawienia sieci w "połączeniach
sieciowych". Moje przypuszczenia to że potrzebny jest specjalny
sterownik - 64 bitowy dla tej karty, ale napiszcie może jakieś słowka
od siebie na ten temat.