Re: w2k problem z usunięciem pliku

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 04:29:13 MET

Pawel Galos napisał(a):
> No tak moja wina. Nie napisałem, że przez UNC próbowałem, a pliki mają
> nazwy krótsze niż 8 znaków. Nazywają się win/s.gif oraz in/oem.dll. Żaden z
> powyższych programów nie radzi sobie z nimi. Jest jeszcze jakaś metoda?

jesli jeszcze sie nie uporales z tym przy pomocy zadnego diskeditora, to
mozesz sprobowac tak:

odpalasz scandiska dla tej partycji, na ktorej sa te dziwne wpisy (prawy
klik na ikonie dysku->wlasciwosci>narzedzia->sprawdzanie bledow)

jak wyskoczy okienko scandiska to NIE zaznaczaj automatycznego
naprawiania bledow i odpal sprawdzanie - jesli wyskoczy okienko o
bledzie, to zamiast napraw, wybierz usun.

nie wiem czy zadziala to w wersji scandiska w w2k i na ntfsie, ale taki
sposob usuwania plikow z krzakami w nazwach dzialal na pewno w scandisku
z win9x na partycjach fat

pozdrawiam

--
Artur 'MEGA' Grdeń gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination