Re: Problem z domena 2003

Autor: Ziemek Borowski <ziembor.news_at_ZiemBor.Waw.PL>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 00:03:56 MET

Tomasz Onyszko na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Bo kto na produkcji uzywa wersji PL :)
>
> PS. Ale mnie zaraz pewnie packa jakas pacnie

I tak z Veritasem Jest Lepiej: jesteśmy w trakcie testów ale wygląda na
to, że np. taki IDR w BE 10 werszcie zadziała na polskiej wersji (a co,
zawsze to jedno pytanie mniej przed wdrożeniem :). A przy obecnej
polityce cenowej SBS-a PL w róznych takich małych miejscach tego nie da się
nie używać.