BARDZO Prosze o pomoc :(((((((

Autor: SAINT <saint_at_lodz.mm.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 23:17:12 MET

Witam

Mam nastepujący problem, uruchomilo mi sie dzisiaj w outlooku "kompaktowanie
wiadomosci" - kiedys tez sie wlaczalo ale tym razem pozwolilem zeby w koncu
operacja sie zakonczyla i niestety wieczorem siadam do kompa i okazuje sie
ze nie ma prawie zadnych maili w roznych folderach :(((((((((((((( nie
mialem nigdzie kopi a dane byly niezwykle wazne. Uruchomilem przywracanie
systemu ale nic to nie pomoglo. Co moge w tej sytuacji zrobic ? Bardzo
prosze o pomoc poniewaz stracilem prace z ostatnich dwoch lat :(((((((

Pozdrawiam