Re: Problem z domena 2003

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 20:24:46 MET

CodeBoy <codeboy1@wp.pl> napisał(a):

> Tomku czytam duzo na ten temat, sam pewnie pamietasz ze temat zaczolem
> chyba z 3 miesiace temu, ale teraz juz to "robie" bylem na kilku
> szkoleniach, ale wole naprawde wiedziec wszystko przed, uwierz mi ze nie
> jest ciekawe siedziec w swieta i ratowac firme.

(...)
Ano to widac :)) chociazby po ilosci pytan na grupie - ale to dobrze

> Gdyby to nie byl SBS, PL i jeszcze z Exchange to juz dawno by chodzil tam
> 2003.

niestety polaczenia systemow PL i EN w jednej sieci generuja czasami
nieprzewidywalne i upierdliwe efekty :(. Co do samej operacji o ktorej
rozmawiamy - powinno wszystko pojsc gladko - chociaz prawde mowie - z SBS 2000
tego nie trenowalem, czas by postawic jakis lab na VPC.

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl