Re: Pomocy - padła mi płyta

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 12:16:17 MET

Użytkownik "maciek klag" <maciej.klag@format.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:d1rij5$fgm$1@news.dialog.net.pl...
> Padła mi dzisiaj płyta z procesorem. Czy po zmianie na inną mój
> win2003 bedzie działał, czy trzeba będzie robic reinstalację
> systemu? Z góry dzięki za dopowiedz

Bardzo prawdopodobne, że trzeba będzie robić reinstalację systemu.
Przedtem jednak zastanów się, czy nie zaszyfrowałeś jakichś plików, bo
bez oryginalnego certyfikatu będziesz mógł je tylko skasować.

315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację)
systemu Windows XP (dotyczy w zasadzie także W2k3)
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/