Re: Wstrzymywanie systemu w Win XP Home

Autor: Wojtek Szweicer <wszwejk_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 20:29:40 MET

Dnia 2005-03-22 19:00 :
> Użytkownik "Wojtek Szweicer" <wszwejk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Uruchom Podgląd zdarzeń i zobacz czy są jakieś komunikaty,

Są komunikaty, nie bardzo wiem, czego szukać. Jedyne błędy to z wczoraj,
gdy zawiesił się program ("Application Error"). Dzisiaj, jak próbowałem
robić to wstrzymanie i hibernację, nie ma żadnych wpisów.

> szczególnie zwróć uwagę na komunikaty związane z ACPI.

Nie wiem, co to jest ACPI, ale nie ma tego skrótu na liście.

> Czy hibernacja działa Ci prawidłowo?

Nie. Pojawia się taki sam niebieski ekran, "przygotowywanie do
hibernacji", miga kilka razy diodą dysku i nic się nie dzieje.

> Czy wszystkie urządzenia pracują bez konfliktów (Menedżer urządzeń)?
Tak.

Dzięki za zainteresowanie!
w.

--