jak wylaczyc ACPI w Win2000

Autor: Jacek Szaniawski <im_at_nothere.com>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 17:11:35 MET

nie chce mi sie zainstalowac karta bo glupi komputer mysli ze nie ma
juz wolnych przerwan. kiedy chce sobie ustawic przerwanie recznie to
okazuje sie ze wszytkie wolne przerwania przejal inteligentny system
ustawiania przerwan. wywala kompunikat ze te (wolne) IRQ jest w
konflikcie z "komputer PC z zaawansowanym interfesem konfiguracji i
zasil" (dalej uciete) zakladam, ze to ACPI. to g... wchrzanilo mi sie
(chyba) kiedy na chwile przestawilem BIOS plyty na PnP. teraz
wywalilem to plug and play z biosu ale wyglada, ze zostalo w windozie
2000. jak to wywalic? albo prosze o inne rady co robic