Re: [OT] Re: mieszana sieć

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 23:37:24 MET

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w
wiadomości news:2005031911153000@grush.one.pl...

> Ominęło :)

Ciekawe. W takim razie ominęło też autorów różnych opracowań na temat
polskich ogonków w Usenecie. Chyba że też nie nadążają... ;-)

> Od paru tygodni UTF-8 jest tolerowany w polskim usenecie
> (tzn. nie jest wycinany). Ja sam na razie jestem w etapie

Co rozumiesz pod pojęciem "nie jest wycinany"? Słynne 'beginy' też nie
były wycinane (a szkoda). Jak dla mnie to nie jest wystarczający powód
do zmiany obowiązujących standardów.

BTW czy UTF-8 nie był czasem wycinany na bramkach z powodu namiętnego
łamania zasad przez różnych oszołomów w rodzaju Bonika Kujanego? Idziemy
w jego ślady? Cóż za ironia losu...

> przejściowym -- z domu piszę tylko w ISO-8859-2, a z pracy
> odpowiadam w kodowaniu przedpiścy lub (przy braku deklaracji)
> w UTF-8. Ale nie wątpię, że kiedyś przejdę wyłącznie na UTF,
> co już zresztą zrobiłem np. na tworzonych przeze mnie stronach
> WWW i w poczcie :)

Jak na razie to nie widzę żadnych zalet UTF-8, wręcz przeciwnie (na
newsach). Może uda Ci się mnie przekonać, co dobrego widzisz w jego
używaniu na polskich newsach? Lepiej się ogonki od tego kodują? ;-)

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/