Re: (Serv 2003) Dziwne logi

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 17:12:40 MET

http://www.eventid.net/display.asp?eventid=11&eventno=569&source=KDC&phase=1

http://www.eventid.net/display.asp?eventid=7063&eventno=766&source=DNS&phase=1

> Serwery DNS, występujące na liście przesyłających dalej, MUSZĄ być

> 1 Czy jest to jakoś ze sobą powiązane?
Moze byc ale nie musi - zajrzyj pod linki ktore ci podalem

> 2 Adres IP wskazuje na firmę która sprzedała nam serwer, co mogą zyskać??
Ktory adres IP? Chodzi ci o adres IP serwera DNS ktory jest na zakladace
forwarders? Wpisz takie serwery ktora sa w miare pewne jezeli chodzi o
dzialanie i masz do nich dobre polaczenie (krotki czas odpowiedzi).

> 3 Do czego używane jest przesyłanie dalej?
jezeli twoj serwer DNS nie zna odpowiedzi na przeslane zapytanie to przekazuje
je do innego serwera zeby sprawdzic czy przypadkiem on jej nie zna.

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl