WebSerwer za zapora

Autor: =VIM= <wyrzuc_at_to.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 10:17:46 MET

Witam

Opisze moze sytuacja jaka wydaje mi sie dziwna

Za zapora mam serwer WWW na win2k3 , komputer jest wlaczony do domeny jak
tzw member
Na katalogu udostepniajacym skrypty asp mam nadane uprawnienia na czlonkow
domenowych
,dostep anonimowy jest wylaczony ,

Problem;
Po wlaczeniu zapory nawet polaczenia http sa realizowane z opoznieniem okolo
2min,
czas pomiedzy zadaniem a wyrzuceniem okna o uzytkownika i haslo ,
Po zdjeciu zapory wszystko jest OK, podobnie sytuacja wyglada po https ,
Myslalem wstepnie ze jest to problem z ceryfikatami ale widze ze chyba
uwierzytelnienie nie dziala
Wszystko jest w jednej sieci LAN