Re: Pytanie o Routing (NAT)

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 08:58:22 MET

Użytkownik "CodeBoy" <codeboy1@wp.pl> napisał w wiadomości
news:opsnyfuaqcffm25v@coder2005...
[...]
> Tak tez zrobilem (bo poprzez ICS nie dzialal mi VPN) tak wyglada moja
> tablica routingu
> ale, niestety nie moge pingowac interfejsu 81.x.x.7

Opisz dokładnie adresację i co chcesz osiągnąć. Z tablicy widać,
że masz domyślną bramę na 81.219.87.1, natomiast interfejs
publiczny (internetowy) ma u Ciebie przypisany adres 81.219.87.7.
Dlatego nie rozumiem jak możesz nie pingować tego interfejsu... ?

Widzę tam jeszcze sieć 192.168.x.x. Innymi słowy - daj jeszcze
trochę info.

--
Tomasz Polus