Re: Problem

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 18:58:09 MET

Użytkownik "Sebastian" <sebastian.wypior@sezam.pl> napisał w wiadomości
news:d1j8s5$2el$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
> mam mały problem - od 2 dni pojawia mi się co kilka sekund okno błędu
> (chyba - jest biały X na czerwonym tle w kółku) z komunikatem " 'mz ".
>
> Co to może być ? Czym mógłbym to wypieprzyć ?
>
> Dzięki

Hmmm litery MZ kojarzą mi się z nagłówkiem pliku wykonywalnego
w formie binarnej, zawsze zaczyna się od literek MZ. Ale to chyba przypadek.

Nie podałeś rodzaju systemu operacyjnego, ale domyślam się że Windows XP.
Prześlij listę uruchomionych procesów, którą możesz wygenerować wpisując
w linii poleceń: tasklist

Albo takim narzędziem:
http://www.beyondlogic.org/solutions/processutil/processutil.htm

Z tej listy spróbujemy wywnioskować co Ci tam siedzi.

--
Tomasz Polus