Re: W2k + Outpost + update = wirus

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 10:00:52 MET

Użytkownik <pisz_na.mirek@dionizos.zind.ikem.pwr.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:d1jctc$knv$1@panorama.wcss.wroc.pl...

> Ale coś się dzieje w momencie restartu po samym upgrade.

Po WU? Hmmm... kojarzy mi się, że w wersji komercyjnej Outposta usługa
blokująca ruch działa niezależnie od programiku robiącego za GUI. Może w
wersji darmowej filtrowanie jest włączane dopiero _po_ uruchomieniu tego
GUI.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/