VMware i Windows NT 4 PL

Autor: AndrzejW <wozniaka_at_ciach.gazeta.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 03:26:05 MET

Na hoście zainstalowany jest Windows XP SP2, oraz VMware w wersji 5.0. Na
wirtualnej maszynie zainstalowałem Windows NT 4 PL. Próba zainstalowania
Vmware Tools skończyła się komunikatem, że wymagany jest SP w wersji min 6.
Zainstalowałem SP w wersji 6a PL z płyty CHIP-a 3/2000. Teraz Vmware Tools
zainstalowało się bez problemu, na koniec wyświetlił się komunikat, że
sterownik karty graficznej trzeba doinstalować ręcznie. Zainstalowałem. Po
restarcie wirtualna maszyna nie chce się uruchomić. Owszem bootuje się,
wyświetla menu startowe, potem ten niebieski ekran z rodzajem procesora,
pamięcią itp. Ale po wyświetleniu logo systemu - zawiesza się. Tzn myszka w
maszynie wirtualnej działa, co chwila widać błyskanie ikonki CD-ROM-u i HDD
w prawym dolnym rogu okna, ale to logo wisi, i nic nie wskazuje na to, aby
coś miało dalej się dziać. Jak wybiorę tryb VGA w menu startowym, to maszyna
uruchamia się bez problemów, ale w 640x480x16 trudno cokolwiek działać. Wie
ktoś może jak sobie z tym poradzić?

pozdr
Andrzej