Re: MSDN - Microsoft

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 13:03:54 MET

Aspiration@Hotmail wrote:

> Zastanawia mnie, czy sa jakies kontrole, np. agent z firmy przyjezdza do
> domu user'a w celu przeskanowania dysku czy dany zarejestrowany (w MSDN'ie)
[...]

a czy agent z firmy przyjezdza jak sie ma zarejestrowane
na siebie oprogramwoanie zakupione w sklepie??

przykladowo zauwaz, caly wydzial Informatyki I Zarzadznia
Politechniki Poznanskiej jest zarejestrowany w MSDNAA; co
daje ponad tysiac studentow; na wiekszosci uczelni technicznych
jest podobnie;

adas;