Re: problem z logowaniem_pilne!!!

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 20:44:42 MET

On Fri, 18 Mar 2005 19:30:23 -0000, abc wrote:

> Witam
> Mam problem z zalogowaniem sie na swoje konto w WinXP.
> W momencie wprowadzania hasla (poprawnego) pojawia sie komunikat o
> przypomnieniu tegoz.
> Jednak co jest dziwne, pierwsza litera hasla jest male "L" po wcisnieciu
> pojawiaja sie dwie kropki markujace litere zamiast jednej!?! Przy drugiej
> literce pojawiaja sie nastepne 3....
> Czy wiecie co moze byc powodem i jak z tego wybrnac?
> Dodam, ze na tym kompie bawil sie jeden gosc i zle wprowadzil haslo 3 razy,
> byc moze byla wlaczona blokada jednak zostal oszukany zegar systemowy
> [...]

Spróbuj zresetowac hasło administratora np programem NTPasswd
(http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/) i po zalogowaniu się na
administratora zmień hasło dla swojego użytkownika.
Co do pojawiania się kilku liter - może kolega zmodyfikował Ci ustawienia
mapowania klawiatury albo ustawił krótki czas powtarzania klawiszy?

--
Pozdrawiam
Piotrek