PC speaker przy opróżnianiu kosza w win2k - zgubiło pikanie

Autor: Andrzej Litewka <andx3wytnij_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 20:26:35 MET

Zauważyłem, że obecnie mi nie działa PC Speaker przy opróżnianiu kosza.
Przy starcie systemu sobie pika Speaker więc fizycznie jest sprawny.
Gdzie ponownie przywrócić pikanie speakera w win2k?
Z dźwiękami windows nie bedzie to miało nic wspólnego bo zawsze miałem tam
ustawiony brak dźwięków i dawniej pikało.
Myślałem, że za to odpowida suwak z możliwością wyłączenia lub włączenia
przez wstawienie "V" dla PC speaker w mikserze systemowym.
Jednak to nie to.
A może to któraś z ostatnich łat dla win2k wyłącza ten speaker dla
opróźniania kosza?