Re: MS-Windows XP: Jak przelozyc dysk do nowego komputera?

Autor: Paweł Dębski <pdebski.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 19:40:17 MET

Tomasz Polus <tomek@polvision.com.pl> napisał(a):

> [...]
> 3) Na innym kompie wrzucic to wszystko bezposrednio na podlaczony dysk
> komputera, ktory sie nie uruchamia. Rejestr zmodyfikować ładując
> gałąź HKLM z pliku SYSTEM.
>
> To trudna operacja i rezultat IMHO bedzie mizerny. Zreszta kiedys
> probowalem cos takiego zrobic jak przenosilem sie z desktopa na laptopa.
> Walczylem z tym problemem caly dzien i sporo sie naczytalem, ale jednak
> nie udalo sie tego zrobic. Byc moze istnieje jaki sposob, ale zdecydowanie
> szybciej wychodzi naprawa z plyty + instalacja poprawek.
>
> Przejrzyj sobie to, jesli jeszcze tego nie zrobiles:
qu=INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE&ca
> talog=LCID%3D1033

Już zwalczyłem. Po zabutowaniu z dysku XP wybieramy opcję "instalacja" a
potem R (naprawa). Reinstaluje drajwery, ale zachowuje ustawienia systemu.
Trzeba tylko od nowa nagrać łatki. Mam wszystkie konta i preferencje
użytkowników.

Nie mniej wpienia mnie konstrukcja tego systemu.

Z poważaniem
PD