Re: Klimatyzacja w serwerowni - jaka

Autor: Maciej Muran <mmuran_at_message.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 16:29:10 MET

Użytkownik "Jacek"
> Grupa moze nie do konca ta , ale w serwerowni serwery oparte na NT
> ;) A tak powaznie to czy ktos korzystal w serwerowni z takiego
> malego przenosnego klimatyzatora w serwerowni?
> Zwykle są tp male pomiesczenia , a u nas technicznie moze byc trudne
> zamontowanie duzego uzrzadzenie, a poza tym pomieszczenie ma z 5
> m2 tylko Za opinie bede wdzieczny?

5m2... Ciekawe rozwiązanie ;)

Ile jest tych serwerów?
Jaką maksymalnie moc pobierają zasilacze każdego z nich?
Ile jest pracujących non-stop monitorów i jakiego są typu (CRT, LCD)?
Serwery wmontowane są w szafę, czy zalegają na podłodze, regale?
Czy w pomieszczeniu jest 'kratka' wentylacyjna?
Czy w pomieszczeniu jest okno?
Czy w pomieszczeniu obsługa przebywa na okrągło, czy tylko przez
chwilę?

Nie jestem specem od klimy ale po kilku latach pracy z serwerownią
klimatyzowaną mogę (chyba) coś podpowiedzieć...

--
Maciek.