Re: https - ktore porty otworzyc

Autor: =VIM= <wyrzuc_at_to.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 15:09:58 MET

> Jak masz wylaczony dostep anonimowy to:
> 1. upewnij sie ze uprawnienia na systemie plikow itp pozwalja userowi na
> dostep do tej strony
> 2. upewnij sie ze w IE masz wlaczone uwierzytelnianie zintegrowane
(integrated
> authentication)
Przeinstalowalem system - wszystko wrocilo do normy , no moze prawie
przy laczeniu po http wszystko do logowania przebiega blyskawicznie
jednak przy protokole https od polaczenia z serwerem do wyrzucenia okna ze
ceryfikat
wydal urzad niezaufany uplywa duzo czasu, to samo pozniej do okna logowania
Urzad ceryfikacji mam za zapora , czy przy kazdym polaczeniu z jakiejkolwiek
przegladarki musi
byc dostep do UC ktory wydal certyfikat dla witryny z ktora probuje sie
polaczyc ?