Re: PŁATNIK - konwersja z ACCESS do SQL

Autor: Jacek Wołoszka <jacekw.usun_to_at_grochowski.com.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 14:49:19 MET

Użytkownik "Paul Van-Dass" <panisko@bronowice.krakow.pl.znik> napisał w
wiadomości news:d1e8r8$lhm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> a po co internetowe a po co do prokomu - przeciez z MSSQL sa dostarczane
> narzedzia do importu/exportu miedzy tymi formatami. !! RTFM !!

to akurat wiem ale ja osobiscie nie bylbym na tyle odwazny aby sobie od tak
na luzie bez zapytania producenta skonwertowac w firmie baze platnika.
A sleczec i porownywac tablele .. to juz chyba prosciej zadzwonic do
producenta nie???
P.S Istnieje takze wersja MSSQL o nazwie MSDE co zapewne wiesz i jakos nie
zauwazylem zeby MS dostarczal do niej narzedzia do konwersji baz.