Zdalne wylaczenie Win2003

Autor: Piotr S. <piechu1_at_GIN_SPAMERZE.wp.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 21:56:34 MET

Witam,

Chcialbym miec mozliwosc wylaczania zdalnie jednego komputera w sieci - nie
chce mi sie ciagle do niego latac lub logowac przez zdalny
pulpit. Doszedlem do czegos takiego (Jako ze pracuje jako zwykly user):

runas /env /user:administrator "shutdown -r -f -m \ \zamykany_komputer"

Glownie chodzi o to:

shutdown -r -f -m \ \zamykany_komputer

Dostaje komunikat "odmowa dostepu". Oczywiscie haslo admina znam, bo
wszedzie ja jestem adminem :) I tu mam pytanie. Gdzie powinienem szukac
problemu? Domyslam sie ze na "zamykanym komputerze"? Tylke gdzie? Marzy mi
sie opcja "Zezwalaj na zdalne zamykanie tego komputera z sieci" i po prostu
chcialbym ja zaznaczyc :) Tylko jeszcze raz pytam gdzie i czy na pewno o to
chodzi?

Pozdrawiam

Piotr