Re: czy Service pack 2 ma w środku SP1 ?

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 14:10:10 MET

Newspupil as "pauser" via <pauser@op.pl> in the thick of
news:d1bktp$5a5$1@news.dialog.net.pl
> cześć,
> robię sobie instalacyjną płytkę winxp z SP2,
> ale nie wiem jakiego Xp-eka przegrać z płytki
> na dysk twardy - czy oryginalnego czy juz po
> dodaniu SP1 (bo sobie taka płytke juz wcześniej zrobiłem)
> czy SP2 ma juz SP1 w środku ?
> i czy dodawanie SP2 do WinXP SP1 jest correct ?
> [...]

Update jest update!
A kolejność jest: XP --> XP_SP1 ---> XP_SP2 ---> XP(hotfixy)_SP3.
Kążdy może być bazą do następnej aktualizacji.
SP2 jest kombinacją fixów wszystkich aktualizacji SP1 + dodatkowych
usług/nowości dot. zabezpieczeń systemu.
Nie znam/nie spotkałem się z zastrzeżeniami M$a co do takiej formy
(dodawanie *przez* *update.exe* SP2 do SP1) aktualizacji OSa.
Zatem IMHO: Co nie jest niezastrzezone/zabronione jest dozwolone ;-)