Re: MS-Windows XP: Jak przelozyc dysk do nowego komputera?

Autor: Paweł Dębski <pdebski.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 12:56:04 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Na początek możesz też uruchomić konsolę odzyskiwania
> i pobawić się poleceniami fixmbr i fixboot - jeżeli
> dysk był i jest podłączony do standardowego, obsługiwanego
> bez problemów interfejsu IDE (nie żadne RAIDy i inne), to
> jest szansa, że to coś da.

Podejrzewam, że problem leży w drajwerach do chipsetu i kontrolera IDE (stara
płyta była na VIA, nowa na Intelu). Czy mogę jakoś ręcznie zmienić te
drajwery na uniwersalne, żeby zabutować system?

(w czasach kiedy bawiłem się pecetami wystarczyło wykomentować odpowiednie
rzeczy w plikach INI, jak to się robi teraz?)

Z poważaniem
PD