Katalog Moje dokumenty - jak przenieść

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 00:38:08 MET

Witam,
Windows 2003 Server - tryb serwera terminali.

W jaki sposób mogę zmienić ustawienia userom tak by katalog "Moje
dokumenty" wskazywał właściwy katalog w "E:\USERS\NAZWA_USERA"

Sądzę, że ma to związek z wpisami w rejestrze - poszperałem i znalazłem
wpisy

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User
Shell Folders

m.in.

"Personal"=%USERPROFILE%\Moje dokumenty

Czy jest szanse, ze jako administrator pozmieniam to moim użyszkodownikom ?

Zawsze mogę odebrać im uprawnienie zapisu do katalogu "Moje dokumenty" w
Documents and Settings ale ... nie jest to chyba dobry pomysł - wolałbym
ich przezroczyście przekierowywać na dysk przeznaczony do składowania
danych.

Z góry dziękuję za konstruktywną pomoc.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!