Re: Zmiana rozmiaru partycji systemowej - Partition Magic - pytanie

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 22:29:10 MET

On Wed, 16 Mar 2005 17:34:56 +0000 (UTC), nietoper wrote:

> Witam,
>
> Partycja systemowa 5 GB, NTFS, system Win XP Home, Partition Magic 8,0
>
> Pytanie dlaczego przy próbie powiększenia partycji systemowej do wielkości
> powyżej 8GB pojawia mi się Warning, że zostanie przekroczony 1024 klaster i
> partycja może przestać być bootowalna. (??)
> Czy ktoś z Was próbował powiększać partycję systemową Partition Magic'iem do
> rozmiaru większego niż 8 GB?? Ten komunikat można zignorować i zastosować
> zmiany - jednak pewien opór jest. Czy ktoś z Was przeprowadził może taką
> operację?
> [...]

Zapomnij o badziewnym guanie typu Partition Magic.
Setki razy było wałkowane na liście że program jest niedopracowany i
potrafi popsuć nie tylko partycję którą ma "poprawić". Zacznij używać np
BootITa.
A co do partycji systemowej to nie ma ograniczenia 8GB w systemach powyżej
Windows NT - w Windows 2000 np mam 20GB.

--
Pozdrawiam
Piotrek