Re: fack adware

Autor: kkrs <kkrzysiek23WYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 21:04:39 MET

> http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/autoruns.shtml
> I poszukaj podejrzanych wpisów.
> Tylko dopasuj sobie widok, bo domyślne ustawienia nie pokazują zbyt wiele...

  DAKOTA: wielkie dzieki. wyczailem dzieki temu programikowi sprawce
zamieszania. to byl programik popuper.exe w glownym katalogu windows.
jeszcze raz wielkie dzieki

> Postąpiłeś zgodnie ze wskazówkami na tej stronie, pobrałeś programy tam
> opisane, zaktualizowałeś definicje do tych programów, przeskanowałeś system
> i *nie pomogło* ?

> No to jesteś pierwszym przypadkiem w historii. Gratuluję :)

Markus: zrobilem wszystko co na tej stornie [wiekszosc zanim dostalem linka]
 tylko ze akurat popuper.exe nie jest raczej wykrywany przez ta programy ;(
 wiec mysle ze nie tylko ja mialem taki problem, a nawet jestem pewiem bo
gdzies czytalem na necie przed chwila ze inne osoby jak nie wiedzialy co jest
odpowiedzialne za te pop-upy to tez sie meczyly. ale i tak dzieki za link ;)

krs/linear+innate
www.krs.linear.prv.pl