Re: [XP] Powolne otoczenie sieciowe

Autor: bad_skipper <bad_skipper_at_bad_skipper.com>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 01:18:29 MET

"latet" <latet@latel.pl> wrote in message
news:d16cgi$5db$1@host102-ursus.spray.net.pl...

> Czy z tego co tam piszą, a piszą niejasno, to wynika, że za kazdym
> razem po starcie systemu trzeba wpisywac w konsolę:
> nbstat -c ???

nbTstat /?
nbTstat -c Lists the global remote name cache including the IP addresses
nie ma potrzeby po kazdym restarcie...to tylko dla sprawdzenia

> Jak na razie nie pomogło ani wlaczenie NetBios over TCP/IP,
> ani wyłaczenie szukania LMHost,

wlacz szukanie LMHOST i sprawdz czy sie 'przyjelo'...

Rejestrze klucz HKEY_LOCAL_MACHINE\
SYSTEM\CurrentControlSet\Services\NetBT\Parameters i sprawdzic wartosc
EnableLMHOSTS (powinna ona wynosic 1).

i uzupelnij wpisy w LMHOSTS...
Przykladowa zawartosc zbioru LMHOSTS wyglada nastepujaco:
192.168.0.1 Stacja_1 #PRE
192.168.0.2 Stacja_2 #PRE
192.168.0.3 Stacja_3 #PRE

http://www.rescomp.berkeley.edu/about/training/senior/tc/WINS-HOWTO/WINS-HOWTO.html